środa, 9 sierpnia 2017

Socjofobik

Dziś uraczę Was poezją problemową. Jest to tłumaczenie wiersza o fobii społecznej napisanego przez Kogoś Nieistotnego. Wiersz oddaje odczucia osoby cierpiącej na tę fobię. Myślę, że takie wrażenia są tez bliskie każdemu, kto kiedykolwiek dostał napadu paniki w zbyt dużym skupisku ludzi.



SOCJOFOBIK

Zmuszam się do wejścia, chociaż ledwo mogę
Pot mi już kroplami kapie na podłogę
Socjofobia rządzi moim życiem

Wszyscy mnie tu widzą i się przyglądają
To, że nie dostrzegam, cały czas udaję
Socjofobia rządzi moim życiem

Spójrzcie gruby brzydki i chodzi jak kaczka
Pewnie dziwnie mówi, może ma padaczkę
Socjofobia rządzi moim życiem

Każdy mnie osądza i placem wytyka
Serce mi już wali, zaraz chcę stąd znikać
Socjofobia rządzi moim życiem

Na mnie przepocona już koszulka cała
Wszyscy na mnie patrzą i żarty strugają
Socjofobia rządzi moim życie

Nie mogę oddychać, tracę już widzenie
Zamiast tego życia wolę nieistnienie
Socjofobia rządzi moim życiem

Wybiegam w panice bez zastanowienia
Nic nie kupiłem, co miałem do kupienia
Socjofobia znów niszczy mi życie


                                                      Ktoś Nieistotny


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz